środa, 3 sierpnia 2016

Czekaj mnie, czekaj





Poczułem dziś wiatr z dalekich stron.
Stron gdzie dzisiaj słońce ciepłe.
Tu jest biel i stada czarnych wron
i obszary w lód zakrzepłe.

Czekaj mnie, czekaj
gdy skruszeje rzeka.
Kiedy zniknie kra
zalśni Ja.

Posłałem więc serca łopot swój
na przemiany i odwilże.
Wdzięcznie się zażółci każdy chłód
i rozkwitnie ziele wilcze.

Czekaj mnie, czekaj
gdy skruszeje rzeka.
Kiedy zniknie kra
zalśni Ja.

Niebieski dach ponad głową mam,
pod stopami wieczną Macierz.
Wszystko trwa niczym cichy las
i historie w śpiewach dawne.

Czekaj mnie, czekaj
gdy skruszeje rzeka.
Kiedy zniknie kra
zalśni Ja.


/ tedeeq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z drugiego na trzeci

Pośrodku nocy w połowie snu niewielkim kosztem - leciutki ruch - otwierasz oczy w półcieniu miast. Podnosisz głowę nad śpiący stan. ......