czwartek, 19 stycznia 2012

I po konkursie :)


Głosowanie sms zakończone. Wyniki ogłoszone. Tym razem poza czołówką, cóż :)
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy znaleźli w sobie przestrzeń do udzielenia mi wsparcia :))

Prawdopodobnie nie każdemu z nas udało się wysłać ważny sms (na stronie konkursu "Wiele nut" oznaczone było do końca dwiema kulkami, co świadczy o zarejestrowaniu poniżej pięćdziesięciu głosów, a samych uczestniczących w wydarzeniu było 63! - plus głosy oddane poza tym wątkiem), ale nie jest to najważniejsze. Cieszę się, że mogłem dać Wam pretekst do spotkania z moją twórczością. Dostałem mocny impuls do dalszych działań :)


Oczywiście nadal zapraszam do lektury i komentowania mojego bloga :) Będą się pojawiały rzeczy nowe, a na czas posuchy moja szuflada ma w sobie wiele jeszcze nie poznanych przez Was dawniejszych moich wypisań :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z drugiego na trzeci

Pośrodku nocy w połowie snu niewielkim kosztem - leciutki ruch - otwierasz oczy w półcieniu miast. Podnosisz głowę nad śpiący stan. ......