wtorek, 15 lipca 2014

[ A u nas chłodniej nocami czerwiec ]



A u nas chłodniej
Nocami czerwiec pachnie jak w lipcu
Zacina deszczem raz na noc
Co tam u ciebie
napisz
Pamiętasz jeszcze


Mówiłem
płaczesz a tu wiosna
telefony kwitną czułym słówkiem
od kochanków i od przyszłych


Twoją odpowiedź na świstku
Kocham ciebie najbardziej jak umiem
niezapomnianie
O zmierzchu siwym i jutrzence
gdy ptaki startują w życie
Jak powój nocny maciejka
wieczorna i stokrotka poranna


Nie zapomniałem ciebie północnej
o świcie i na deser
Szukania chwili która się w dni zamieniała
a czasem w noclegi tajemnicze
ale tajemne zarazem
Swojej pewności że mój sposób czesania palców
przaśne dowcipy i coś tam jeszcze
trafią na uśmiech twojej stałości
i dziecięcej wręcz twarzy
gdy tylko czułość dorwała nas uśpionych
Ja zrozum boję się ciebie o ciebie
więc napisz mi kamyczkiem liścidło



/ tedeeq



(15.07.2014 dodałem zdjęcie)

2 komentarze:

  1. Wiem, pamiętam, że mówiłam, a teraz myślę inaczej. Że bez etykiety byłoby bardziej tajemniczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Nie zawsze tajemniczość jest ważna, czy pożądana :)

      Usuń

Z drugiego na trzeci

Pośrodku nocy w połowie snu niewielkim kosztem - leciutki ruch - otwierasz oczy w półcieniu miast. Podnosisz głowę nad śpiący stan. ......